KLADEME DŮRAZ NA DETAIL
VIZUÁLNÍ PRÁCE
LOGO A LOGOMANUÁL
Většina činností v oblasti marketingu je přímo navázána na značku – a pro každou značku je klíčové logo. My tvorbu log milujeme!
Každé logo by měl definovat logomanuál. Jeho dodržování je klíčové proto, aby se vaše společnost vizuálně zapsala a udržela v paměti klientů i potenciálních zákazníků.
Logomanuál je soubor grafických prvků a pravidel, které vaše logo doprovází. Najdete v něm tak správnou barevnost, velikosti loga, jak s logem pracovat, jaké používat fonty a další praktické věci.
Ukázky z logomanuálů našich klientů:
BRANDOVÁ STRATEGIE
Logem to začíná, ale nekončí.
Věříme, že pokud je prezentace společností krásnější a přehlednější, je to výhra pro obě strany. Na straně zákazníka to vede ke snadnějšímu a správnému výběru, k ušetření času, který je podle nás v životě všech důležitý. Pokud strávíme při výběru a nákupu produktů a služeb méně času, zbyde nám ho více na věci a lidi, které máme rádi. Z pohledu firem vede krásnější a přehlednější komunikace k výrazně vyšší ziskovosti.
Pomáháme společnostem prezentovat své služby, produkty a sebe samotné krásněji, přehledněji a ziskověji.
WEBDESIGN
Tuto myšlenku se snažíme odrážet při tvorbě našich webů, kde klademe důraz na funkčnost, přehlednost a grafickou unikátnost. Každý náš web není jen o hezké grafice, ale též o propracovaném UX a UI řešení.
Zjednodušeně řečeno je UI webdesign to, jak web vypadá, a UX webdesign to, jak web funguje.
Podrobněji se UX (user experience = uživatelská zkušenost) zaměřuje se na zlepšení uživatelského zážitku na webových stránkách. Zabývá se potřebami a chováním uživatelů. Díky tomu se mohou navrhnout a implementovat různé prvky a funkce, které vedou k snadnějšímu a příjemnějšímu používání stránek.
Oproti tomu se UI (user interface = uživatelské prostředí) zabývá vzhledem webu a jeho prvků. Upravuje je tak, aby byly atraktivní, snadno rozpoznatelné a aby celý web vypadal dobře.
MARKETING 360
To, že je grafika naprosto základní součástí marketingu, je téměř zbytečné zmiňovat. Pro nás je ale důležité, aby na sebe vše navazovalo. I proto při prezentaci našich služeb rádi používáme pojem marketing 360°, který vysvětluje právě jejich komplexnost, návaznost a celistvost. V rámci našich služeb se snažíme uzavřít jakýsi pomyslný kruh.
Myslíme si, že nejlépe za nás v tomto směru hovoří ukázky naší práce. Podívejte se na bannery, letáky, citylighty a ostatní reklamu.
Myslíme, že v tomto směru za nás nejlépe hovoří ukázky naší práce. Podívejte se na PPC bannery, letáky, citylighty a ostatní reklamu.
VIDEO
Upoutat pozornost klientů je stále náročnější. Víme, že to, co se hýbe, táhne. Ať už se jedná o pohyblivou grafiku, krátká videa nebo profesionální představení vaší společnosti pomocí videa. Součástí mohou být jednodušší gify, HTML5 bannery, rychlá či delší profesionální prezentační videa na úrovni filmu.
OBALOVÝ DESIGN
I na vzhledu záleží. Proto jsou vizuálně hezké, zapamatovatelné a praktické obaly nedílnou součástí úspěšných produktů. Navrhujeme kompletní obalový design, k němuž patří vzhled krabiček a etiket, styl popisu i unikátní řešení popisků produktů. Zkušenosti máme z předchozího působení v Picatecu nebo ze spolupráce se značkou Balancia a dalšími našimi klienty.
OSTATNÍ
Vizuální tvorba je práce, která nezná hranic. Proto pokud jste nenašli přesně to, co potřebujete, zkuste nám popsat svoji novou výzvu pro náš grafický tým!
Napište nám o vstupenku
Na Palubu
Ať už jste malá nebo velká společnost a řešíte drobné či zásadní věci, dejte nám o sobě vědět. Společně se poté vydáme na cestu tím správným směrem.