BUĎTE VIDĚT
Marketing 360
Staráme se o komplexní marketing středních i větších společností jak z oblasti B2C, tak i B2B. Je pro nás klíčové, aby na sebe jednotlivé činnosti navazovaly a uzavíraly tak jakýsi pomyslný kruh. Proto je důležité mít plán. Na jeho základě nastavujeme, jaké marketingové nástroje použijeme, jaké určíme rozpočty a jaké můžeme očekávat výsledky. Zaměřujeme se především na online prostředí, ale využíváme i offline. Náš marketing opíráme o vlastní zkušenosti s vybudováním silné značky na českém trhu – Pikatec, kde jsme si prošli oblastmi od online reklamy až po tu televizní.
Důležité je pro nás i kvalitní a ucelené zázemí. Kromě reklamy proto pro naše klienty zastřešujeme veškeré vizuální práce, webové stránky, aplikace, e-shopy a jejich technickou podporu.
FLOW KLIENTA
Všechno začíná u vašeho loga, barevné identity, použitých fontů a komunikační strategie. To vše se odráží v reklamě. Pokud je úspěšná, vede klienty na váš web, e-shop, či do vašich poboček. Pokud vše koresponduje s předchozími body, působí celá cesta na klienta důvěryhodně a přehledně. To vede k častějším nákupům, generování leadů či zájmu o nové místo. Zároveň pokud je tato práce dlouhodobá a koncepčně výrazně zvyšuje návratnost klientů, opět se jedná o marketingovo-obchodní koloběh.
MARKETINGOVÁ STRATEGIE
Každý marketing by měl mít plán. Měl by mít strategii jak plnit cíle, kterých si klient přeje dosáhnout, určit jejich reálnost i to, za jakých předpokladů se dají plnit.
Definuje cíle. Určuje použití marketingových nástrojů k jejich naplnění. Predikuje rozpočty a výsledky. Je to hlavní plán, podle kterého se řídí veškeré dílčí části marketingu.
Před vypracováním marketingové strategie často doporučujeme udělat vstupní analýzu. Lépe se tak určí silné a slabé stránky dosavadních aktivit. To následně vede k výrazné úspoře prostředků.
ONLINE REKLAMA
Podstatnou částí marketingové činnosti je online reklama, dnes neodmyslitelná ve všech oborech a pro 99,5 % firem. Vzhledem ke své dostupnosti a nižší nákladnosti je také často jedinou reklamou, kterou firmy využívají.
V online reklamě zastřešujeme pro naše klienty plnou podporu od SEO optimalizace, PPC reklamy, přímého nákupu ploch, placených článků, tvorby unikátních online řešení až po správu sociálních sítí.
OFFLINE REKLAMA
Může být skvělým doplňkem nebo zásadním pilířem prezentace vaší společnosti. Tím, že se spousta firem věnuje pouze online prostředí, zde často bývá v určitých segmentech více prostoru. Offline tak dotváří velikost značky.
V marketingu se vyplatí jít proti proudu, proto použití některé formy offline reklamy může mít pro vaši společnost velkou přidanou hodnotu. Máme velké zkušenosti s reklamou v tištěných médiích, v rádiu a televizi i na venkovních plochách.
Chtěli byste rozjet online nebo offline reklamu?
Sociální sítě
Přestože sociální sítě spadají do online marketingu, zaslouží si podle nás speciální pozornost. Ať jste jejich fanoušky či nikoli, lidé na nich čas tráví. Lépe řečeno hodně času.
Proto by práce s nimi měla být pro většinu firem samozřejmostí, ale často je to pro ně těžko uchopitelná oblast. Od toho jsme tady my. Na sítích zajišťujeme klientům kompletní správu nejen obsahu, ale i reklamy.
Tiktok
Že to není platforma pro vaši společnost? Možná máte pravdu, ale možná se mýlíte. Síť zaměřená na krátká videa je v Česku zatím spojovaná pouze s velmi mladou věkovou skupinou do 20 či 25 let. Nicméně její popularita velmi roste. Konkurence a cena jsou parametry, které z ní dělají zajímavou položku!
Co se dozvědět o této sociální síti víc? Přece by byla škoda, kdyby vaší firmě ujel vlak.
META – FACEBOOK A INSTAGRAM
Stejný majitel, přesto je každá síť i cílová skupina jiná. Obě ale pokrývají širokou skupinu lidí především ve věku od 25 do 40 let. Facebook a Instagram jsou dnes téměř nezbytnou součástí marketingového portfolia většiny firem. Pokud máte produkt nebo službu orientovanou na B2C, mohou vám tyto sítě sloužit jako velmi dobrý prodejní kanál. Také v případě, že hledáte zaměstnance spíše na technické a manuální práce, vám je přes Facebook dokážeme najít.
Pro naše partnery zastřešujeme kompletní tvorbu obsahu i brandové a výkonnostní kampaně. Zároveň využíváme propojení s influencery a jejich zásahu na těchto sítích, pokud je to pro vaši společnost vhodná cesta.
Profesní síť, která vznikla především pro hledání zaměstnanců a práce. V současnosti se ale jedná o platformu, kde se střetává nabídka s poptávkou. Pokud hledáte nového dodavatele nebo odběratele, jste na správném místě. Ať už máte službu nebo produkt, LinkedIn funguje v oblasti B2B na jedničku. S touto sítí máme velké zkušenosti a výsledky mluví za vše. Klientům jsme pomohli vybudovat nový efektivní prodejní kanál právě skrze LinkedIn jak pro český, tak i zahraniční trh.
Zajímavost: V roce 2016 bylo v ČR na této síti 7 000 ředitelů. V roce 2022 se jejich počet zvýšil na 120 000. U majitelů číslo vzrostlo z 5 000 na 53 000.
Stále si pokládáte otázku jestli se sociálními sítěmi pracovat? Nebo už víte, že ano, ale hodila by se vám pomoc? Obraťte se na nás. Rádi vám ukážeme, jak fungujeme, co vám jednotlivé sítě mohou přinést, a společně je dáme do pohybu.
Těmto společnostem aktivně pomáháme s LinkedIn nebo je Ondřej Štemberk vedl jako konzultant a učil je s touto sítí pracovat:
LinkedIn e-book
Stáhněte si náš e-book, který vám prozradí, jak mocným nástrojem je LinkedIn.
PR, SEO a copywrite
Vizuální sdělení je stejně důležité jako to, co říkáte. Vystihuje vaši společnost, produkt či službu. Kvalitní texty vedou ke snazší a příjemnější orientaci zákazníků nebo vašich partnerů. Vedle snadné čtivosti je nezbytná i „technická“ stránka textu. Slova, která použijete, mají velký vliv na to, jestli uživatelé na stránku přijdou. Tedy jestli budete dohledatelní pod výrazy, které lidé vyhledávají a pod kterými si přejete, aby vás vyhledávali.
Základem je analýza klíčových slov. S tou dále pracujeme v samotné reklamě i na webu a dosáhneme zlepšení SEO. Zároveň jsme schopni pro naše klienty ovlivnit i další parametry, jako je například rychlost webu, protože provádíme i technickou správu.
Máme v týmu vlastního copywritera, což přináší našim klientům velkou výhodu v mnoha ohledech.
Mailing
Budování vztahu s klientem je klíčové pro jeho návrat a opakovaný nákup. Jedna z vhodných forem komunikace je skrze mailing. Vždy je potřeba vyvážit prodejní kampaně s informačními tak, aby se nejednalo o pouhý spam, ale o mail, který klienta zaujme.
Pro naše klienty v tomto bodě často provádíme automatizace. Díky předem připraveným scénářům se e-maily posílají automaticky. Pokud jsou automatizace dobře nastavené, přinášejí nové obraty nebo budují silnější vztah ke značce. Příkladem může být automatický e-mail, který klientovi přijde měsíc po nákupu a ve kterém se ověří, jestli produkt uměl například správně aplikovat (u náročnějších výrobků). Nebo jestli mu můžeme doporučit příslušenství či novinky.
Jsme partnerem české platformy pro rozesílání e-mailů Ecomail, abychom mohli nabídnout co nejlepší služby.
Závěrem
Naše pojetí marketingu je komplexní. Nejen tím, jak na sebe jednotlivé marketingové nástroje navazují, ale také naším zázemím. Každý z našeho týmu je specialista na určitou oblast. Díky společnému plánu a vedení se vytváří sehraný celek. Tento fungující systém zajišťuje maximální koncentraci na plnění cílů pro naše klienty. Daří se nám významně růst a rostou s námi i společnosti, pro které pracujeme.
Napište nám o vstupenku
Na Palubu
Ať už jste malá nebo velká společnost a řešíte drobné či zásadní věci, dejte nám o sobě vědět. Společně se poté vydáme na cestu tím správným směrem.