S NÁMI POROSTETE
PRODEJNÍ STRATEGIE
ZKUŠENOSTI
Marketing je pro nás vždy cesta k plnění cílů. Tyto cíle jsou často o navýšení prodejů a zisků. A také o vytvoření stabilnějšího příjmu pro společnost. Marketingová strategie je tak mnohdy úzce spojená s tou obchodní. Strategie stavíme na vlastních zkušenostech a ověřených případech u našich klientů.
Zkušenosti jsou to, na čem si v On Board zakládáme. Konkrétně CEO Ondřej Štemberk vedl 5,5 roku nanotechnologickou společnost. S týmem vytvořili z malé „garážové“ firmy jedničku na trhu v oblasti nanotechnologií v ČR. Hlavním prodejním kanálem byl vlastní e-shop, firma měla také vlastní síť aplikačních center – 30 partnerských poboček v Česku a na Slovensku.
Zahájena byla také spolupráce s největšími eshopy Alza.cz a Mall.cz. U Alzy se společnost dostala na post druhé nejprodávanější autokosmetiky. Řadu přípravků do domácnosti začali prodávat v obchodech Hornbach a Kika. Součástí strategie byla také vlastní B2B divize, která chránila povrchy vodních elektráren, hotelů, restaurací, letadel, průmyslových řešení atd. jak v Česku, tak i v zahraničí. V roce 2016 získala firma druhé místo v soutěži Inovace roku.
Ze všech těchto zkušeností znám velmi dobře potřeby našich klientů.
– Ondřej Štemberk, CEO
B2B NEBO B2C
Jako jedna z mála marketingových firem máme zkušenosti z obou břehů, které se mnohdy snažíme propojovat. To vede k větší prodejní stabilitě vaší společnosti a je jednou ze součástí prodejních strategií.
Našim klientům pomáháme s online prodejem, který je v současné době v oblasti B2C nezbytný. Jsme pro ně schopni toto řešení i outsourcovat. Zároveň díky našim kontaktům a propojením jsme schopni „zapnout” nové prodejní kanály. Vnímáme, že i kamenný/ pobočkový prodej má své uplatnění, které je vždy dobré zvážit a do strategie zahrnout.
V oblasti B2B je naší největší zbraní efektivní využití sociální sítě LinkedIn. Můžete tak pro svou firmu otevřít nový prodejní kanál za použití velmi nízkých nákladů s vysokou efektivitou a přidanou hodnotou. Vnímáme, že právě v tomto segmentu se méně pracuje s marketingem. Jeho propojení s prodejem ale může přinášet skvělé výsledky už jen proto, že vaše konkurence to možná nedělá nebo dělá, ale nesprávně!
PŘÍKLADY JSOU NEJLEPŠÍ REFERENCE
Vždy jsme věřili, že „ukázaná platí”. Proto je nejlepší zahájit vzájemnou spolupráci ukázkou toho, co umíme a co jsme dokázali, v závislosti na tom, co je pro daného klienta relevantní.
Rezervujte si proto 30minutovou online schůzku přímo s naším CEO a jeho týmem, ať vám můžeme ukázat to, co zajímá vás!
Napište nám o vstupenku
Na Palubu
Ať už jste malá nebo velká společnost a řešíte drobné či zásadní věci, dejte nám o sobě vědět. Společně se poté vydáme na cestu tím správným směrem.